Livrare

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 - 18:

Dupa expedierea comenzii din "COSUL DE CUMPARATURI", in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stoc se va face in maxim 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.

Pentru dumneavoastra am pus la punct o retea de transport ce reduce la minimum timpul in care articolele comandate va vor fi livrate. Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara, in functie de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adauga si valoarea calculata a transportului (taxa suplimentara de transport vi se va comunica la confirmarea comenzii):

Taxa de livrare este de 25 lei, iar pentru comenzile ce depasesc 400 lei livrarea este GRATUITA oriunde in Romania.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

Garantia

Toate produsele comercializare pe pieseautoarges.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre S.C. SIMALEX ART STIL 2014 S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul maxim de remediare a garantiei este de 30 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.

Piesele de folosinta indelungata beneficiaza de un termen mediu de garantie de 18 luni, incepand cu data inscrisa pe factura.

Piesele auto de folosinta indelungata sunt: arcurile si amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de esapament, farurile si stopurile, pompele, piesele de motor, etc.

Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiaza de garantie. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre (de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto (solutii spalare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi), stergatoare auto (parbriz, luneta, far, etc), elementele de aprindere (bujii), etc.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa / piesele in cauza, urmatoarele documente:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. SIMALEX ART STIL 2004 S.R.L.

- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare

- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)

- In cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata.

- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester / diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc).

- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul

- Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator (acolo unde este cazul)

- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza

pieseautoarges.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata

- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate

- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator

- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit

- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator

- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura

- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.

- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)


Piesele originale Dacia sunt construite dupa un caiet de sarcini riguros si sunt testate si verificate de profesionisti inainte de a fi puse in vanzare.

Toate Piesele de Schimb si Accesoriile originale Dacia / Renault achizitionate de la www.PieseAutoArges.ro beneficiaza de garantia oferita de constructorul masinii respectiv 12, 24 sau 36 de luni.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Pentru solutionarea problemelor de garantie aparute in perioada contractuala, beneficiati de o retea nationala de Service-uri Autorizate de constructor, care preiau si solutioneaza toate reclamatiile dumneavoastra.

Orice defect din vina constructorului (defect de fabricatie) aparut in perioada de Garantie, la Piesele de Schimb si Accesoriile originale Dacia/Renault, cumparate de la www.PieseAutoArges.ro este solutionat in cea mai apropiata reprezentanta Dacia, Renault sau Nissan de domiciliul dumneavoastra sau de locatia de moment a dumneavoastra.

Constatarea defectului, dar si remedierea accestuia (prin reparare sau inlocuire, in perioada contractuala de GARANTIE este facuta de cea mai apropiata Reprezentanta Dacia, Renault sau Nissan de dumneavoastra, de adresa de domiciliu sau sau locatia de moment a dumneavoastra.

Aveti OBLIGATIA sa va prezentati in unitatea service, pentru constatarea defectului cu piesa montata pe masina.

Acte OBLIGATORII in ORIGINAL, pentru tratarea unui defect in perioada legala de GARANTIE :

  • Factura fiscala emisa de www.PieseAutoArges.ro pentru piesa reclamata.
  • Certificatul de Garantie care a insotit piesa la livrare, completat, stampilat si semnat de catre service-ul care a facut montajul.
  • Ordinul de reparatie si factura fiscala, completate in totalitate si semnate, emise de service-ul autorizat care a facut montajul.
  • In cazul in care montajul initial a fost facut la un service autorizat RAR, trebuie sa prezentati la Reprezentanta si copie dupa autorizatia de functionare, de la service-ul care a facut montajul, emisa de RAR, din care sa rezulte ca este Autorizat sa repare marca de masina detinuta de dumneavoastra.

Conditii de EXCLUDERE din perioada contractuala de GARANTIE.

In cazul in care dupa achizitionarea piesei de schimb nu faceti montajul intr-un service AUTORIZAT, NU BENEFICIATI DE GARANTIE.

NU SE ACORDA GARANTIE daca nu aveti posibilitatea sa prezentati in ORIGINAL sau Copie Legalizata urmatoarele documente semnate si completate de unitatea emitenta – Factura de achizitie, Certificatul de Garantie, Factura de montaj, Devizul de montaj.

NU SE ACORDA GARANTIE daca piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricata.

NU SE ACORDA GARANTIE daca defectul a aparul in urma suprasolicitarii sau intretinerii incorecte a autovehiculului.

NU SE ACORDA GARANTIE daca piesa prezinta urme de lovituri externe si este deformata sau indoita.

NU SE ACORDA GARANTIE daca defectul provine datorita unor factori externi (lovituri, fenomene ale naturii, etc…)

NU SE ACORDA GARANTIE pentru gama de anvelope, daca acestea prezinta umflaturi sau rupturi pe flanc, cauzate in urma lovirii intr-un corp strain (Pietre ascutite, bordure, guri de canal, etc…)


Nu beneficiaza de GARANTIA Contractuala, piesele de schimb care sunt catalogate ca fiind consumabile :

Gama de Flitre, Placute de Frana, Uleiuri, Lichide de spalat parbrizul, Antigel, becuri, stergatoare de parbriz si luneta, bujii, fise bujii, Lichid de frana, Aditivi

Returul:

Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1, în termen de 14 zile, conform clauzei următoare: "Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere."

Înainte de expirarea perioadei de retur, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris, la adresa de e-mail office@pieseautoarges.ro.

Condiții generale pentru retur:

  • Conform legislației în vigoare, dreptul de retur este aplicabil doar clienților persoane fizice.
  • Cheltuielile de returnare sunt suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea și verificarea returului.
  • În cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuită, iar returul este efectuat parțial (valoarea comenzii scade sub pragul pentru transport gratuit) sau total, costul inițial al transportului va fi reținut din suma rambursată.

Mod de returnare:

  • Returul se efectuează exclusiv prin firmele de curierat colaboratoare (Sameday, Sameday-Easybox, Cargus, etc.).
  • Clientul nu trimite returul pe cont propriu, ci va primi instrucțiuni din partea noastră privind modalitatea de returnare.
  • Produsele returnate trebuie să fie ambalate corespunzător, astfel încât să fie protejate în timpul transportului.
  • Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 14 zile, în ambalajele pieselor noi.

Important:

  • Nu solicitati contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs. Rambursarea se efectuează prin transfer bancar doar după verificarea produselor returnate.

Dacă aveți întrebări suplimentare privind procesul de retur, ne puteți contacta la office@pieseautoarges.ro.

Nu se accepta la retur:

- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate

- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale

- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura

- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat

- Produsele comandate prin comenzi speciale/ externe

- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.

- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)


GARANTIA PRODUSELOR ORIGINALE DACIA/RENAULT

 

Piesele ORIGINALE sunt construite dupa un caiet de sarcini riguros si sunt testate si verificate de profesionisti inainte de a fi puse in vanzare.

Toate Piesele de Schimb si Accesoriile ORIGINALE,  cumparate de la www.PieseAutoArges.ro beneficiaza de GARANTIA oferita de constructorul masinii dumneavoastra, respectiv 12, 24 sau 36 de luni.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Pentru solutionarea problemelor de GARANTIE aparute in perioada contractuala, beneficiati de o retea NATIONALA de Service-uri Autorizate de constructor, care preiau si solutioneaza toate reclamatiile dumneavoastra.

Orice defect din vina constructorului (defect de fabricatie) aparut in prerioada de garantie este solutionat in cea mai apropiata reprezentanta Dacia/Renault de domiciliul dumneavoastra sau de locatia de moment a dumneavoastra.

  • Exemplu: - daca sunteti din Cluj si achizitionati o piesa de la noi, o montati intr-un service autorizat DACIA si mergeti in concediu la Brasov si constatati ca aveti un defect la acea piesa, aveti posibilitatea legala sa va prezentati in reprezentanta Dacia, Renault din Brasov si va vor schimba piesa conform garantiei.

Aveti OBLIGATIA sa va prezentati in unitatea service, pentru constatarea defectului cu piesa montata pe masina.

Acte OBLIGATORII in ORIGINAL, pentru tratarea unui defect in perioada legala de GARANTIE :

  • Factura fiscala emisa de Simalex Art Stil 2004 pentru piesa reclamata.
  • Certificatul de Garantie care a insotit piesa la livrare, completat, stampilat si semnat de catre service-ul care a facut montajul.
  • Ordinul de reparatie si factura fiscala, completate in totalitate si semnate, emise de service-ul autorizat care a facut montajul..

Conditii de EXCLUDERE din perioada contractuala de GARANTIE.

In cazul in care, dupa achizitionarea piese de schimb nu faceti montajul intr-un service autorizat DACIA/RENAULT, NU BENEFICIATI DE GARANTIE.

NU SE ACORDA GARANTIE daca nu aveti posibilitatea sa prezentati in ORIGINAL sau Copie Legalizata urmatoarele documente semnate si completate de unitatea emitenta – Factura de achizitie, Certificatul de Garantie, Factura de montaj, Devizul de montaj.

NU SE ACORDA GARANTIE daca piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricata.

NU SE ACORDA GARANTIE daca defectul a aparul in urma suprasolicitarii sau intretinerii incorecte a autovehiculului.

NU SE ACORDA GARANTIE daca piesa prezinta urme de lovituri externe si este deformata sau indoita.

NU SE ACORDA GARANTIE daca defectul provine datorita unor factori externi (lovituri, fenomene ale naturii, etc…)