1. De unde ştiu că produsul comandat este compatibil cu maşina mea?
Asigură-te ca ai ataşat seria de şasiu a maşinii în momentul plasării comenzii iar noi vom verifica compatibilitatea produselor comandate cu maşina. Stați liniştit, în cazul în care identificăm un produs care nu este compatibil veți fi contactat telefonic şi vi se vor oferta produsele compatibile. În cazul în care nu ați ataşat seria de şasiu a maşinii la comandă produsele se vor expedia fără sa fie verificate.
2. Cum pot returna un produs?
Produsele comandate de pe site-ul nostru se pot returna fără probleme în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor dacă acestea nu au fost montate / nu prezintă modificări fizice / lovituri / zgârieturi. Produsele se returnează în ambalaj original (vă rugăm să nu lipiți pe ambalaj etichete / scotch). Retururile care conțin produse cu urme de montaj sau nu se află în starea inițială în care au fost expediate vor fi refuzate.
Taxa de retur standard pentru 1 colet este 20 lei. În funcție de dimensiunea şi greutatea produselor pe care doriți să le returnați, taxa de retur poate să varieze.
Cererile de retur se procesează exclusiv în scris, prin email, la office@pieseautoarges.ro. Pentru o soluționare cât mai rapidă nu uitați să menționați numărul facturii / ID-ul comenzii sau numele pe care a fost plasată comanda.
3. Produsul comandat nu este compatibil cu maşina mea. Cum îl pot înlocui?
Orice problemă legată de produse / înlocuire produse se soluționează de către departamentul Relații cu clienții. Cererea de retur / înlocuire se face prin email la office@pieseautoarges.ro sau comenzi@pieseautoarges.ro. Pentru o soluționare cât mai rapidă nu uitați să menționați numărul facturii / numele pe care a fost plasată comanda.
4. Cum îmi dau seama dacă produsul este original sau aftermarket?
În descrierea produselor de pe site-ul nostru este afişat numele producătorului. De exemplu, dacă la producător este menționat “Renault”, înseamnă că produsul este unul OE (original). Dacă în descriere este menționat alt producător, înseamnă că este varianta OEM sau aftermarket.
5. Cât este taxa de transport?
Pentru comenzile sub 400 lei, taxa de transport este 25 lei. Comenzile care depășesc suma de 400 lei beneficiază de transport gratuit.
6. Pot să verific produsul la livrare?
Indiferent de metoda de plată aleasă sau de contravaloarea comenzii, fiecare comandă expediată beneficiază de serviciul “Deschidere și verificare la livrare“. Asta înseamnă că, înainte de a achita curierului/ înainte de a semna procesul verbal de primire a coletului, aveți posibilitatea să deschideți fiecare colet și să verificați individual fiecare produs din comanda. În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsele primite, expedierea se poate refuza.
Produse fragile:
În cazul în care ați plasat o comandă care conține produse fragile (elemente de caroserie, faruri, stopuri, lămpi) vă rugăm să verificați integritatea acestora în momentul în care primiți coletul. Colegii noştri se asigură că acestea sunt expediate în condiții sigure, însa modul de manipulare al coletelor pe timpul transportului nu depinde de noi. Dacă produsul ajunge la dumneavoastră avariat / deteriorat, vă rugăm să refuzați coletul (chiar dacă ați achitat în avans) si să cereți curierului întocmirea unui proces verbal de constatare.